אימון אישי בחיפה

אימון אישי בחיפה | אימוני כושר לילדים בחיפה | אימוני יודה בחיפה | אורבן פלייס

ככל שעובר הזמן, יותר ויותר אנשים מתחילים להיות מודעים לבריאותם ולפעולות שהם צריכים לעשות כדי להישאר בריאים לאורך זמן. מלבד תזונה נכונה, אימונים מהווים חלק חשוב במיוחד באורח חיים בריא, וכיום יש מגוון של אימונים מהנים במיוחד שאתם יכולים לקחת חלק בהם. אחת מהדרכים הטובות ביותר להתחיל שגרת אימונים וגם להתמיד בה היא בעזרת גורם מדרבן, כמו אימון אישי בחיפה, שיגרום לכם לקום מהספה ולהיכנס לכושר.

אימון אישי בחיפה – עבור מבוגרים וילדים כאחד

חלק גדול מהאנשים שמנסים להיכנס לשגרת אימונים נאבקים להתמיד בה בגלל שלל סיבות; חלק אינם מצליחים למצוא אימון המושך אותם, אחרים מתייאשים מהר מדי, חלק מהאנשים מבצעים אימונים אינטנסיביים מדי ומחליטים להפסיק אותם, ועוד. מלבד בחירה נכונה של תרגילי אימון שיעזרו לכם להיכנס לכושר, חשוב גם לבצע את התרגילים בצורה נכונה וגם בצורה מהנה על מנת לעבור את מחסום הכושר הראשוני שרובנו נתקלים בו.

אימון אישי בחיפה יכול לסייע לכם למצוא את סוג האימון המתאים לכם ביותר, בין אם מדובר באימוני ריצה ובין אם מדובר באימונים פונקציונליים. תוכלו גם ליהנות מאימונים אהובים אחרים שאינם כוללים מכשירים, כמו אימוני יוגה בחיפה, שיעזרו לכם למצוא את האיזון בין הגוף לבין הנפש תוך כדי חיזוק הבריאות שלכם.

כדי שתוכלו להחליט איזה אימון הכי מתאים לכם, תוכלו להתייעץ עם המומחים של אורבן פלייס ולהתחיל את דרככם לחיים בריאים יותר. בעזרת אימון אישי בחיפה, אתם תגלו מה מיטיב עם הגוף שלכם וגם כיצד תשלבו אימונים בשגרת יומכם על מנת שלא תוותרו במהרה על אורח חיים בריא.

ומה עם הילדים? בסטודיו אורבן פלייס זמינים גם אימוני כושר לילדים בחיפה הכוללים מכשור חדשני ותרגילים שיעזרו לילדכם לחזק לא רק את גופם, אלא גם את ביטחונם העצמי. אימון אישי בחיפה במסגרת קבוצתית, או אימון פרטי, יאפשרו לכם ולילדיכם לנהל אורח חיים בריא הכולל בתוכו אימונים מהנים במיוחד שתרצו לבצע בכל יום.

כניסה לשגרת אימונים היא מעולם לא קלה, בייחוד עבור אלו מאיתנו שלא התאמנו במשך שנים ארוכות. כדי לעבור את המחסום הגופני והרגשי בדרך לאורח חיים פעיל, זמינים עבורכם אימונים אישיים שילמדו אתכם אילו תרגילים אתם צריכים לבצע, כיצד תבצעו אותם, ואילו טיפים יעזרו לכם להתמיד במשטר החדש שלכם.

לקריאה נוספת:

אימון פונקציונלי בחיפה

אימון ריצה למתחילים

קבוצות ריצה בחיפה

קבוצות ריצה חיפה

אימונים בקבוצות קטנות

מהות הבחירה

לא לפחד מהפחד

בחיפה ישנם מספר מקומות לאימוני כושר אישי.

הסטודיו שלנו "אורבן פלייס" נמצא ליד חורב- מעל בית הקפה "קפאין" (חניה ותחבורה ציבורית נגישה לכל הכיוונים), הסטודיו מאובזר במיטב הציוד ומאפשר מספר אימונים רב ממקצועות שונים.

אנו מציעים אימוני כושר פרטיים וקבוצתיים בסטודיו ואף מחוצה לו בהתאם לצרכים ולפי סוג האימון הנדרש (למשל חיזוק סיבולת לב ריאה- אירובי יהיה בדרך כלל בחוץ ).

כאמור האימון תלוי ברצונותיו של המתאמן או המתאמנת. במה היו רוצים להתמקד ולהשתפר. האימון נמשך 50-60 דקות, אחד על אחד עם מדריכי המועדון.

לכל מתאמנ/ת נבנית תוכנית אישית ונקבעים יעדים לאימון. המעקב הצמוד משפר את עבודת המתאמנ/ת.

א. אימוני כוח או אימונים פונקציונליים- לרוב ייערכו בסטודיו.

ב. אימוני אירוביים לשיפור סיבולת לב ריאה- לרוב ייערכו בחוץ, במקומות שונים בעיר (יערות הכרמל, חוף הים, סמי עופר וכו').

ג. אימונים המשלבים מספר צרכים (אירובי ואנאירובי)- לרוב סטודיו, אבל ישנה אפשרות לשלב בין חוץ ופנים.

צוות המאמנים של אורבן פלייס מקצועי ושירותי. כולם עברו הכשרה מקצועית, בעלי ניסיון ועברו גם הכשרת עזרה ראשונה. אנו מתאימים את המאמן או המאמנת בהתאם למספר פרמטרים:

א. רצון וצרכים של המתאמנ/ת.

ב. גיל ומגדר.

ג. שעות רצויות לאימונים.

ד. סוג האימונים הרצוי.

ה. וכו'.

התשובה מורכבת וזה מאוד אינדיבידואלי.

אנחנו לא ממליצים על פחות מ-3 אימונים בשבוע, ולמתחילים לא לעבור את ה-4.

הנכון יהיה לעשות 2 אימוני כושר אישיים בשבוע ולהוסיף לכך עוד שני אימונים בקבוצה או לבד (תקבלו הנחיות מפורטות מהמאמנ/ת האישיים שלכם.

א. ראשית זה פונקציה של יכולת כלכלית כמובן…

ב. יחס אישי ותשומת לב של מאמן רק למתאמנ/ת אחד ולא לקבוצה שלמה.

ג. יכולת לעבוד על מתאמן אחד מייצרת עבודת אישית על צרכים אישיים, לא צריך להתאים עצמך לקבוצה. כל האימון מרוכזים בצרכים של אדם אחד.

ד. עבודה מקסימלית על תוכנית אישית.

ה. ההתקדמות האישית לא תלויה באף מתאמן אחר.

ו. יכולת להתאמן בשעות שנוחות לכם.