אימון כושר- טיפים ומידע כללי

גם נשים וגם גברים בגילאים השונים, צריכים לעסוק בספורט ובפעילות גופנית קבועה ומאוזנת. ניתן לבנות תכנית של אימון כושר אישי אשר תתאים לכל אחד על פי נתוניו. מדובר על תכנית כושר, אשר תסייע לחיטוב הגוף, לשמירה על המשקל ואורח חיים בריא ומאוזן. לכל אחד קיימת תכנית אימונים שונה, אשר תאפשר לו למצות את הפוטנציאל. חשוב לדעת, כי תכנית אימונים של חבר או מכר, עשויה לגרום לנזק גופני ופציעות ולכן, יש להירשם לסטודיו אימונים עם מדריך אימונים אשר הוא בעל ניסיון וידע מקיף, מה שיגרום לכם להתאמן ולעבוד בצורה נכונה על שמירה ופיתוח הגוף.

מומלץ לעמוד בתכניות וביעדים שהוצבו בתוכנית האימונים. כאשר מדובר בתחילת הדרך של במסגרת אימוני הכושר, יש להתחיל את האימונים בהדרגתיות. כמו כן, התזונה חשובה לבניית מסת השרירים ואם מדובר באימון כושר אירובי או אנאירובי, אשר מטרתו היא חיטוב הגוף. יש להתייעץ עם מומחה בתחום, מה שיסייע לקבל תוצאות טובות יותר ולרדת במשקל.

חממו את הגוף והשרירים לפני אימון כושר

ממש כמו שמתחילים לרוץ מהר לאחר חימום הגוף, כך גם מתחילים אימון כושר. יש לחמם היטב ונכון את השרירים לפני כל אימון. יש לבצע תרגילי גמישות ומתיחה ולבחור תרגיל אחד או שניים לכל קבוצת שרירים. כל מתיחה ותרגיל צריכים לערוך כ-10 שניות ועל החימום היעיל של הגוף והשרירים, יש לעבוד בין 10-15 דקות. הקפידו על מינון נכון של תרגילי כושר ולדעת מתי לנוח בין התרגילים. בכל תרגיל, מומלץ לבצע 2 מערכות והמנוחה בין המערכות צריכה להיות קצרה כמה שיותר בין חצי דקה לדקה.

אימון כושר באורבן פלייס – מוזמנים להרגיש בבית

על מנת להתחיל בתכנית מפורטת אימון כושר, יש לפנות למומחים בתחום, אשר חיים ונושמים ספורט. כאלה שהקדישו את חייהם ללימודי ספורט וכושר מקיפים. כך היא ענת אהרונוביץ' בעלת הסטודיו אורבן פלייס, לאחר שסיימה את לימודי התואר שלה בכלכלה והחליטה שהיא חוזרת לאהבתה הגדולה- אימוני ספורט וכושר. את המקום שלה שהוא באווירה משפחתית, תוך תשומת לב מרבית לכל מתאמן, פתחה ענת לפני כשלוש שנים. והיום, היא מנהלת קבוצות רבות של מתאמנים באימוני ריצה, אימוני סטודיו, אימונים פונקציונלים בתחנות ועוד.

 

אימון אישי בחיפה- אורבן פלייס