אימון פונקציונלי בחיפה

אימוני כושר מהווים את אחד המפתחות לאורח חיים בריא, אך חלק מהאנשים מתקשים להתמיד באימונים מכל סוג שהוא. אין ספק שמשטר אימונים קבוע מהווה אתגר, אך לצידו יש לא מעט סיפוק גופני וגם נפשי.

על מנת להתמיד באימונים וליהנות מכל מה שהם מביאים יחד איתם, חשוב למצוא את התרגילים המתאימים לכם ולבצע אותם בסביבה מעודדת ותומכת. עבור אנשים רבים אימון פונקציונלי מהווה את התשובה לאתגר הכושר, ועם אימון פונקציונלי בחיפה, גם אתם תוכלו להיכנס לכושר ולהיות בריאים יותר.

מה זה אימון פונקציונלי?

אימון פונקציונלי בחיפה הוא אימון מחזור הבנוי בשיטת תחנות, ממש כמו שהיה לרבים מאיתנו בבית הספר היסודי. מטרתו העיקרית של אימון פונקציונלי היא לשלב בין שיווי משקל לבין מערכות העצבים והשרירים בגוף תוך עבודה על מספר קבוצות שרירים במקביל.

ההתמקדות באימונים פונקציונליים היא על תנועות שאנו מבצעים מדי על מנת שנוכל להניע את גופנו בצורה בריאה יותר מדי יום. על ידי שילוב של אימוני פילאטיס בחיפה, אימוני יוגה ופיזיותרפיה, נוצרים תרגילי אימון פונקציונלי שיכולים לשפר את איכות החיים שלכם במידה ניכרת.

ככל שתבצעו יותר אימונים, תוכלו לחזק את גופכם ולבצע פעולות שגרתיות בצורה יעילה יותר, כמו ישיבה ממושכת מול מחשב, הרמה של חפצים, עלייה בשיפועים וטיפוס במדרגות, ועוד. השילוב הייחודי של מספר סוגי אימון בתרגילים פונקציונליים מסייע לאלו המתרגלים אותם לפתח סיבולת לב-ריאה, לחזק את השרירים, להצר היקפים ולשפר את שיווי המשקל.

אימון פונקציונלי בחיפה – הדרך שלכם לגוף בריא יותר

אורח החיים שלנו כיום הוא נייח, ולכן שרירים רבים בגופנו הולכים ונעשים חלשים ככל שעובר עם הזמן. אימון פונקציונלי עם מאמנת כושר אישי בחיפה יעזור לכם לשפר הרגלים של שנים רבות על ידי התמקדות באותם שרירים שאנו "שוכחים" מהם.

אימונים אישיים יאפשרו לבנות לכם שגרת אימונים המותאמת למשקל שלכם ולרמת הכושר שלכם על מנת שתגיעו לתוצאה הרצויה בלי לגרום נזקים לגופכם. התמדה באימונים פונקציונליים מביאה לתוצאות לא רק בזמן האימון, אלא גם אחריו; ככל שהסיבולת שלכם תגדל, הגוף שלכם יתחזק, השרירים שלכם ייבנו ואתם תשרפו קלוריות בזמן מנוחה, וגם תתנהלו בצורה בריאה יותר בשגרת יומכם.

אימון פונקציונלי משלב בין כושר לבין חיזוק הגוף כדי לאפשר לכם לנהוג באופן בריא מדי יום ויום. באמצעות אימונים מותאמים אישית, אתם תוכלו לחזק את גופכם ולשפר את בריאותכם במידה ניכרת ובצורה מהנה במיוחד.

לקריאה נוספת:

אימון אישי בחיפה

אימון ריצה למתחילים

קבוצות ריצה בחיפה

קבוצות ריצה חיפה

אימונים בקבוצות קטנות

מהות הבחירה

לא לפחד מהפחד 

אימון שעובד על כל שרירי הגוף, אין התמקדות על קבצת שרירים אחת במהלך האימון, "כל הגוף מקבל".

המטרה של האימון- שיפור הפעילות היומיומית, שיפור טווח התנועתיות של הגפיים והגב, חיזוק השרירים (כולל שרירי הליבה), שיפור היציבות והעמידה ועוד.

א. באימון אחד ממוקד משיגים יותר מטרות.

ב. האימונים כיפים יותר, מעניינים יותר ופחות מונוטוניים.

ג. ניתן להתאמן לבד וגם בקבוצה.

ד. הרבה יותר תרגילים- גיוון. אימוני תחנות.

ה. פוטנציאל ליותר שריפה של קלוריות.

ו. עבודה משולבת על אירובי ועל אנאירובי באותו אימון.

א. חיזוק שרירים ספציפיים בחדר כושר.

ב. אימונים אירוביים ושיפור סיבולת לב ריאה (אימוני ריצה/ אופניים/ שחייה).

א. בגדול, בכל שעות היום, אבל לכל שעה יש את ההשלכות שלה.

ב. אימון בוקר מומלץ ומכניס אנרגיות לכל היום, משפר מטבוליזם. במקרה של אימון בוקר אנו ממליצים מיד בסוף האימון- טווח של עד 20 דקות להכניס לגוף (לאכול) 20 גרם חלבון ( כריך טונה, גביע יוגורט וכו').

ג. אימון ערב יהיה מומלץ באם יסתיים לפני 21:00 וישאיר לפחות שעתיים- שלוש שעות של ערנות. בכל מקרה לא לאכול ארוחה כבדה מידי לאחר האימון, למרות תחושת הרעב שתחושו.

נולד במכוני השיקום והפיזיותרפיה בהם רצו לחזק את כל הגוף של המשתקם ולא רק את האזור הפגוע. העבודה על כל הגוף כחלק מתפיסה להכינו לפעילות היומיומית. משם זה עבר לחדרי הכושר ולסטודיו.

ישנם מספר מקומות שמציעים אימונים, יחד עם זאת בסטודיו של ענת אהרונוביץ' "אורבן פלייס" אנו משלבים אימונים פונקציונליים יחד עם אימונים נוספים (אירוביים ואנאירוביים), כולל אימוני ריצה בקבוצות ברחבי העיר וחוף הים. הסטודיו נמצא ליד מרכז חורב.