קורס תזונה לאורח חיים בריא מבית אורבן - פלייס

הקדמה

התזונה הינה הבסיס עליו עומדת הבריאות ומשפיעה ישירות על איכות חיינו.
ממנה מתחיל הכל… איך אנו מרגישים ? איך אנו נראים? מה מצב הבריאות שלנו? ועוד תשובות לשאלות אלו הינן פועל יוצא של מה שאנו מכניסים לגופנו. כדבריו של הרמב"ם שציטט את היפוקרטס: "יהיו מזונותיך תרופותיך ותרופותיך מזונותיך"
התזונה תופסת חלק נכבד בחיינו הן כמקור אנרגיה לגוף הפיזי והן כהנאה ומפגש חברתי. כולנו רוצים ליהנות מאוכל בריא!
אפשרי לשלב בין השניים: לאכול אוכל טעים שיהיה בריא ומזין!
המטרה היא לשנות הרגלים ופרדיגמות ולהפוך את התזונה לחלק אינטגרלי של החיים ללא צורך בדיאטות. 

מה בתכנית?

מפגשים שבועיים בכל יום שישי בשעה 9:30 (3 חודשים)
בתאריכים: 19/10, 26/10, 2/11, 9/11, 16/11, 23/11, 30/11, 7/12 ,
14/12, 21/12, 28/12, 4/1, 11/1, 18/1- מפגש סיכום.
** 7/12 + 30/11 – תאריכים אלה יוקדשו לשיחות אישיות

המפגשים יכללו מדדי שקילה ואחוזי שומן ושיחה בנושאי תזונה ואורח חיים בריא לדוגמת:

שבירת מיתוסים בתזונה, לא רק מה לאכול גם איך? מהי אכילה קשובה? מה בין רגש לאוכל?
מהי אכילה מודעת? כלים ותרגולים לאכילה רגשית ועוד….נתמודד עם עצמנו ונעלה שאלות ותהיות וסיפורים ודוגמאות מחיי היומיום שלנו.

המעקב ממשיך גם בווטסאפ

קבוצת הווטסאפ נועדה לתמיכה ושאלות הן בנושא התזונתי והן בנושא האימוני. כל שאלה , תהייה, בעיות או אי נוחות, כאבים ולחלופין, הצלחות ! יעלו בקבוצת הווטסאפ ויקבלו מענה מקצועי של נגה ושלי וכמובן עידוד של חברי הקבוצה.

תכנית האימונים:

חלקנו מגיעים מעולם הריצה ועושים פעילות גופנית וחלקנו לא.

כדי להתחיל לשרוף קלוריות ולייעל את הגוף שלנו שיהפוך "למכונה משומנת" השורפת שומנים אנחנו צריכים לדאוג לתת לו את האימונים הנכונים, אימונים המעלים דופק ושורפים שומן.

לא להיבהל. זה לא יגזול זמן יקר!

בכל יום ראשון, שלישי וחמישי

אשלח אליכם אימון ממוקד לאימון ביתי עצמאי שלוקח 10 דקות עבודה בפועל בתוספת עוד 10 דקות של חימום ושחרור.

מטרת האימון היא להעלות דופק לעודד תהליך מטאבולי ולהורות לגוף שלנו שריפה מוגברת גם כשאנחנו הולכים לישון.

מתאריך ——– תיפתח תכנית אימונים ממוקדת בסטודיו.

האימונים המומלצים יהיו : טאבטה, פונקציונלי, TRX, היט ובוטקאמפ

מומלץ יהיה לשלב בתכנית 2 אימונים שבועיים בתוך הסטודיו.

במעקב צמוד שלי ומתן מענה חלופי לכל בעיה שלא תצוץ.

צלמו את עצמכם. כדי שתבינו מאיפה התחלתם ומה התהליך שאנחנו הולכים לעבור.

שווה את המאמץ – כדי להזכיר לעצמנו.

 

מוכנים לצאת לדרך?

קורס תזונה לאורח חיים בריא-

מ-ת-ח-י-ל-י-ם

אימון ממוקד ראשון:

לטובת הצלחת האימון נכין לידנו דף ועט כדי לסמן בקו בכל פעם שסיימנו סט אחד

5 דקות חימום מפרקים –

סיבובי ראש, סיבובי ידיים, סיבובי אגן, סיבובי ברכיים, סיבובי קרסוליים

מוכנים? מתחילים:

לחצו על טיימר או כוונו שעון שיצפצף אחרי 10 דקות.

תרגיל ראשון –

סקוואטים * 4 חזרות

סקוואט עמוק– ירידה עד הרצפה, נגיעה ברצפה עם הידיים ועליה חזרה* 4 חזרות.

ירידה על האמות למצב פלאנק– ברך למרפק אלכסון בימין ברך למרפק אלכסון שמאל * 4 חזרות (2 בכל צד)

כפיפות בטן– רגליים על הרצפה, מבט לכיוון התקרה

* 4 חזרות.

כל אלה כפול כמה חזרות שיוצא ב- 10 דקות.

המטרה השבוע, לנסות לעלות בכל אימון בסט נוסף אחד….

נסיים בשחרור ומתיחות 5 דקות.

בהצלחה

לא לשכוח לשתף אותנו בווטסאפ כמה חזרות הצלחנו.